Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Veronika Ländström - 7 februari 2014 15:19

Jag såg en så snygg lampa och tänkte den skulle passa hos tuva fast i rosa.

Men min blev inte alls så fin som denna utan den blev rak och tråkig. Så jag tänkte jag skulle piffa till den lite.
Jag är allt annat än nöjd men den får duga sålänge.

Jag tror den blir bättre tänd och hängandes i taket.

Passade på göra liknande fönster lampa.

Av Veronika Ländström - 7 februari 2014 12:09

Jag visade att jag köpt lite fina rosa saker härom dagen. Nu vill jag få dom att rosta. Är de någon som har tips på hur man gör? Jag va lite inne på att lägga dom i en balja med salt vatten och hoppas på de bästa.

Jag har en liten för kärlek till gamla och rostiga ting. Vet inte varför men dom har en viss charm med sig.

Tycker de blir en sån vacker kontrast med rostigt mot nytt.

Och man får en känsla av historia när de är lite rostigt:)

Har ni andra tips på hur man får saker att rosta så hojta till!!!!

Av Veronika Ländström - 7 februari 2014 01:10

Igår skrev jag om att jag skulle göra en matta till min hall. Kan nu säga att efter massa jävla jobb så ligger den i en påse som ska åka på tippen. Efter ett tag började den nämligen se ut som en jävla skål!!! Nä så kan vi inte ha det. De blir till att köpa en matta ändå;)

Men sydde en gardin till tuvas rum. Som matchade hennes säng gavel:) har även fixat ny lampa till henne. Men den kommer bilder på sen:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards