Alla inlägg under januari 2014

Av Veronika Ländström - 30 januari 2014 20:52

Härom dagen va jag in på butiken granit. Bara älskar den affären. Dom har massor jag vill ha:) men jag kom där ifrån med lite rea varor.

Burkar i olika stl. I rostigt utförande. Så snygga. De ska nog piffas med nåt spets band eller så och några vackra blommor. Får se om de ska bo i fönstret eller på balkongen.


Micke och jag har planer på göra en plats byggd soffa på vår inglasade balkong.

Lite typ som denna:) tror de kan bli mys. Så kan man ligga och dricka goda drinkar i solnedgången:)

Av Veronika Ländström - 30 januari 2014 15:46

Ja va ska man säga satt o läste Aftonbladet om hur vi inreder beroende vart vi bor.

Skrattade läppen av mig när jag kommer till favorit möbel. Kan de bero på detta;)

Av Veronika Ländström - 29 januari 2014 19:17

Jag inreder mitt hem med en shabby chic stil. Och älskar färgen vitt;) och jag gillar att ha lite egna saker. Så jag brukar göra om gamla möbler.

Vi står inför en flytt och vi har fyndat lite möbler som jag och mannen fixat till.
Nu gör sig inte dessa bilder möblerna rättvisa men ville ändå lägga upp dom:)

Tv bänken innan jag lagt vantarna på den;)

Färg och lite slipande och nya knoppar i fattigmanssilver. Ser fram emot att få ställa den på plats och piffa till den;)

Köpmandisken innan.

Efter lite vit färg. Bestämde att lämna handtagen orörda. Tyckte de gjorde sig bra. Får väl se om jag ändrar mig när den kommer på plats.

Såhär ser de nämligen ut i förrådet hos oss. Vi är fullt upp i packande och så får man leva lite såhär;)

Av Veronika Ländström - 29 januari 2014 15:21

Jag är lite sugen på att pyssla till en lampa tulls vi flyttar. Får se vad de blir men hittade en del lite roliga förslag ;)

Den här hade väl vart rolig att ha tex i tuvas rum;)

Eller varför inte en pingisbolls lampa:) nja kanske inte hemma hos oss;)

Denna är lite mer min stil. Fast behöver ju taklampor.

Av Veronika Ländström - 28 januari 2014 18:35

Inför kommande flytt så har jag och mannen samlat på oss lite olika möbler som vi bestämt att vi skall göra om. Bl.a Köpte jag en billig malmbyrå i ek. Men tyckte den är lite tråkig. Så vi körde lite antikvit färg och tapetprover:)

Litet smakprov. Ska på handtag oxå så de tar bort lite av känslan av Ikea:)

Av Veronika Ländström - 28 januari 2014 09:43

Jag kände att de va dags att starta en ny blogg då jag kände att de va dags för förnyelse. Jag tänkte blogga om inredning,pyssel och min vardag med familjen. Så hoppas ni finner något av nöje här hos mig:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards