Alla inlägg under maj 2014

Av Veronika Ländström - 25 maj 2014 20:09

Jag och Micke slits med sånt dilemma!!! Vi har vår lilla kisse Sigge. Ja eller så liten är han väl inte heller. Han blir två år här i sommar.
Vi har haft honom sedan han va pytteliten. Hans mamma försvann och han är väl mer eller mindre hittekatt som behövde ett boende så tog hand om honom.

Han har alltid vart speciell. Och har haft en tendens att sätta sina vilkor.

Han har vart utekatt hela tiden tills vi flyttade i februari. Visst han har väl klarat de okej. Men han känns inte helt nöjd.

Och sen har han börjar bitas. Han vill gärna gosa på sina vilkor. Men igår högg han efter lennox hand när han fint satt och klappa. Och tuva har han bitit. Och Jonathan berättade att han brukar bita honom i ansiktet"/

Va fan gör man?! Katten är inte sjuk men inte helt barn vänlig. Kan man ha kvar en sån katt I ett hem med barn??

Blir helt tokig. De är en familje medlem. Men samtidigt säger mamma instinkten att han inte kan va kvar. Blir helt knäpp:(

Av Veronika Ländström - 13 maj 2014 19:16

Jag är verkligen en urkass bloggare. Antingen skriver jag inget alls eller flera ggr per dag;)

De har vart häcken full här hemma. Jag och mannen bestämde att vi skulle nyttja vårt "pysselrum" lite mer och ha de lite som ett gästrum. Och de va inte bara att knåpa ihop;) mycket pyssel skulle få plats på liten yta:)

Såhär blev det. Kompakt men funktionsdugligt:) jag kan pyssla men vi kan även ha nån som sover över:)

Och i helgen va vi såklart på tippen. Och i vår kära bytesbod hittade jag dessa som jag målade grå och slipade lite på. Passade perfekt vid min älskade tavla:)
Älskar vår bytes bod. Hittar alltid massa roliga projekt:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards