Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Veronika Ländström - 2 februari 2014 20:33

Idag så åkte jag och Micke till Ikea för att kolla lite vad som behövs sen när vi flyttar. Och hittade två saker som jag blev helt kär i. Och va bara tvungen att köpa med mig hem. Igår fyndade jag även en super fin kudde i en lokal inrednings butik.
Och allt är i min älskade färg rosa?

Av Veronika Ländström - 2 februari 2014 20:28

Jag fick för mig en dag att jag skulle bygga sänggavel till dotterns säng.
Så när vi va på Ikea idag så kunde jag inte riktigt bestämma mig för ett tyg. För va jag vill ha och va tuva vill ha är två vitt skilda saker;)

Men mannen kom på en rolig ide.

De här tyget och textil pennor. Och massa fantasi.

Tuva i målar taget:)

Nu är tyget färdigt.men sänggaveln är långt i från klar;)

Så fortsättning följer:)

Av Veronika Ländström - 2 februari 2014 12:48

Vi ska snart flytta. Och då har jag och mannen bestämt att vi tar de lilla sovrummet för vi sover ;) typ bara där inne.

Jag tänker att eftersom vi typ kommer få plats med våran säng så vill jag göra de så mysigt man bara kan. Min tanke är mycket tyg kuddar, är lite inne på en sänghimmel.

Va tror ni?
Hittade massa olika förslag på Google.

Va skulle ni välja? Har ni några bra tips på hur man gör ett mysigt sovrum?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards